BRAJAK VITBERK: njun dizajn najdemo v filmskih uspešnicah, video spotih in umetnostnih galerijah

Svetila, mize in ostali izdelki oblikovalskega para BRAJAK VITBERG presegajo minljivost trendov ter navdušujejo vse tiste, ki v interierju iščejo noto umetnosti. “Najin stil je eklektičen, pretenciozen in hkrati združuje surovo modernost ter klasičen stil preteklosti. Filozofija blagovne znamke je zagotovo dejstvo, da se pri delu ne omejujeva samo z oblikovalsko industrijo,” pravi Petra Brajak. “Najino oblikovanje izdelkov je multidisciplinarno konceptualno iskanje večnosti, saj črpava navdih iz mode, umetnosti, arhitekture, predvsem pa v vsakdanjem življenju med ljudmi in navdihi trenutka.”

“Veliko poudarka dajeva vizualni podobi znamke in fotografijam, ker meniva, da je za končni izdelek potrebna celovita izkušnja.” poudarja Petra Brajak.

Ravno zaradi svoje izvirnosti sta v zelo kratkem času uspela pridobiti pozornost svetovnih zvezdnikov, ki so s ponosom dodali elemente BRAJAK VITBERG v svoj dom, med njimi sta tudi pevka Demi Lovato in igralec Pedro Pascal. Za razliko od velike večine oblikovalcev, pa izdelkov BRAJAK VITBERG ne najdemo v razstavnih salonih notranje opreme, temveč v umetnostnih galerijah. “Že od samega začetka sva se osredotočala na galerije, ker za razliko od večine salonov notranje opreme ponujajo unikatne izdelke ali izdelke v malih edicijah. Vsak najin izdelek je izdelan po meri, prilagojen v dimenzijah, včasih tudi v končnih obdelavah. Veliko produktov izdelava celo na način, da se pri procesu prvič seznaniva s samo tehnično metodo oblikovanja.” Danes uspešno sodelujeta s tujimi galerijami kot so Galerie Philia, Boon Room v Parizu, in Movimento Club v Angliji. Njune izdelke prodajajo tudi svetovno razširjene spletne platforme 1st Dips, Adorno, Artling, in The Oblist.

Kreativnega procesa se lotevata na različne načine. V primeru, ko stranka naroči nekaj točno določenega, proces opisujeta kot lažji, saj sta že od začetka omejena z željami glede materiala, velikosti, itd. “Proces pa je precej bolj dolgotrajen, ko sva ispirirana z željo po novem produktu. Med zamislijo in izvedbo je ogromno korakov. Začetna ideja je ponavadi povezana z navdihom, ki včasih izhaja iz mode, umetnosti, spet drugič nama je všeč materiał in bi ga rada uporabila pri oblikovanju. Potem pa pride do tehničnega dela, kjer se stvari ponavadi zakomplicirajo in je potrebno raziskati veliko vzorcev ter reševati ogromno tehničnih limitacij. Ampak ko si nekaj zares želiš, verjameva, da boš vedno našel način, da to tudi izpelješ.”

Največje priznanje sta prejela ravno letos, ko so se njuna svetila pojavila v filmski uspešnici Barbi. “O tem sodelovanju ne smemo veliko govoriti, sva pa bila seveda oba navdušena, ko sva zagledala izdelke v eni izmed prvih scen v filmu. In to ne nekje v ozadju, ampak na res prepoznavnem mestu v Barbie hiši! Bila sva res presenečena in počaščena, koliko ljudi je prepoznalo najine izdelke v filmu.” Na sliki Miami Lamp. Foto: Jaap Buitendijk / Warner Bros. Pictures

Previous
Previous

Ekskluzivni intervju z beograjskim birojem STUDIO NACRT, ki s svojim pristopom in dizajnom podira vse meje

Next
Next

Razkošna vila Baxter LA CASA SUL LAGO ob jezeru Como