Sodobne stavbe s “concierge” storitvijo: razkošje, udobje in uresničevanje želja

Tudi v Sloveniji vstopamo v obdobje, kjer se prestiž in udobje ne omejujeta več le na hotelske sobe, temveč postajata nepogrešljiv del sodobnih rezidenc.

Čeprav smo concierge storitev vajeni predvsem iz hotelov s petimi zvezdicami, se v zadnjih letih ta koncept vse bolj uveljavlja tudi v prestižnih stanovanjskih stavbah. Foto: Fred Dufour/AFP/Getty Images

V današnjem hitrem tempu življenja se ljudje vse bolj zatekajo k rešitvam, ki jim omogočajo večjo udobnost, varnost in osebno pozornost. Eden izmed takšnih trendov so stanovanjske stavbe s t.i. concierge storitvijo, ki združujejo visoko kakovost bivanja z individualizirano oskrbo, razkošnim udobjem in 24-urno skupno recepcijo. Čeprav smo concierge storitev vajeni predvsem iz hotelov s petimi zvezdicami, se v zadnjih letih ta koncept vse bolj uveljavlja tudi v prestižnih stanovanjskih stavbah. Stanovalci si namreč želijo hotelskega udobja tudi v vsakodnevnem življenju, kar daje razvoju concierge storitev novo razsežnost. Čeprav so tovrstne stavbe v tujini že dolgo uveljavljene, pa trend k nam prihaja šele zdaj. S tem razvojem bodo prebivalci Slovenije lahko uživali v enakih privilegijih kot tisti v svetovnih metropolah, saj se concierge storitve prilagajajo individualnim potrebam vsakega stanovalca, ne glede na to, ali gre za organizacijo prevozov in potovanj, prejem paketov, rezervacije restavracij, oskrbo s hrano ali zdravstveno oskrbo. Skupna recepcija, odprta 24/7, zagotavlja stalno dostopnost storitev in izpopolnjuje celostno izkušnjo bivanja.

30 Park Place - Four Seasons Private Residences v New Yorku (levo) in One Hyde Park v Londonu (desno) sta dva izmed najprestižnejših naslovov na svetu, kjer concierge storitve omogočajo prebivalcem popolno razvajanje in individualno pozornost.

Dobesedno bi izraz concierge v slovenščino lahko prevedli kot vratar, vendar gre pri tem pojmu za veliko več kot le sprejemanje in usmerjanje obiskovalcev. Concierge je namreč nekdo, ki deluje kot nekakšen osebni asistent in stanovalcem stavbe pomaga z različnimi nalogami glede na njihove osebne potrebe. Stavbe s tovrstno storitvijo imajo običajno tudi skupno 24-urno recepcijo. Storitve stanovalci naročajo osebno ali po telefonu, v zadnjem času pa se pojavlja tudi trend naročanja storitev kar preko mobilnih aplikacij, ki so prilagojene vsaki stavbi posebej.

Oskrbovana stanovanja (angl. serviced apartments), ki se v zadnjih letih vedno pogosteje pojavljajo, pri nas povezujemo predvsem s stanovanji prilagojenimi potrebam bivanja starejših, vendar pa ta koncept dejansko pokriva veliko širše področje. V tujini se izraz uporablja za vsa stanovanja, ki imajo na voljo dodatne storitve, kot so čiščenje, pomoč pri pranju, sušenju in likanju perila, menjava posteljnine in brisač… Uporaba pa ni omejena samo na starejše, temveč je na voljo vsem tistim, ki si želijo večje mere udobja in nadstandarda v bivanju. Še dodaten nivo oskrbe, ki presega zgolj udobnost bivanja, pa stanovalcem omogočajo stanovanjske stavbe, ki poleg oskrbe vključujejo tudi concierge storitve. Tovrstnih stavb v Sloveniji do sedaj še ni bilo. Pojavljale so se sicer stavbe z vratarji in recepcijami, vendar pa concierge storitve v pravem pomenu besede prihajajo k nam šele zdaj – prve stavbe, ki tovrstno storitev ponujajo stanovalcem v Ljubljani so rezidenca CARPE DIEM na Vilharjevi cesti, NEU rezidence na Kolodvorski ulici in Palais & Villa Schellenburg na Gosposvetski cesti.

 

Rezidenca CARPE DIEM v Ljubljani

Nova stavba v Ljubljani, rezidenca CARPE DIEM s 14 stanovanji, ponuja pristen vpogled v prihodnost concierge storitev v Sloveniji. Poleg vrhunskih stanovanj, ki združujejo sodobno eleganco z udobjem, stanovalcem omogoča dostop do storitev kot so parkiranje avtomobila, čiščenje stanovanja, naročanje hrane, organizacija družabnih aktivnosti pa vse do zdravstvenih storitev, ki jih prav tako organizira lastni concierge. Ta dodaten nivo oskrbe prinaša unikatno izkušnjo, ki presega zgolj udobnost bivanja.

Stanovalcem v rezidenci CARPE DIEM je na recepciji na voljo concierge, ki lahko zanje uredi parkiranje avtomobila, čiščenje stanovanja, naročanje hrane, organizacijo družabnih aktivnosti, pa tudi dostop do zdravstvenih storitev.

Investitor in priznani slovenski kirurg Marko Bitenc je navdih za projekt dobil v tujini. “Med potovanji po tujih mestih sem vedno z veseljem opazoval rezidence z recepcijo in uniformiranim concierge-om, ki je skrbel za vse želje stanovalcev, česar pri nas začuda do zdaj še ni bilo. Prav tako sem vedel, da potreba po oskrbi na domu raste. Sicer se pri nas v zadnjih letih že pojavljajo oskrbovana stanovanja, vendar sem z rezidenco CARPE DIEM želel ustvariti nekaj, kjer je ta oskrba postavljena še na višjo raven, ki je bolj luksuzna.” Rezidenca pa omogoča udobje ne samo v bivanju, temveč že pri sami vselitvi, saj so vsa stanovanja že opremljena v celoti, tako da se lahko novi stanovalci vselijo takoj. “Odločitev, da že vnaprej opremimo vsa stanovanja, se je izkazala kot odlična, saj je bil odziv strank izjemno pozitiven. Marsikdo namreč ne želi kupiti stanovanja in nato investirati še šest mesecev časa v opremljanje,” pojasnjuje Bitenc.

Za izvedbo interierja “na ključ” v Rezidenci CARPE DIEM je poskrbel DECOR & DESIGN.

Stanovalcem v rezidenci CARPE DIEM so poleg skupne recepcije na voljo tudi skupni prostori. V jedilnici si lahko kadarkoli naročijo zajtrk, kosilo ali večerjo, v dnevni sobi pa se družijo, praznujejo rojstne dneve ali gledajo filme. Pod rezidenco se nahaja Medicinski center Ljubljana (MCL) z več kot tridesetimi specialističnimi ambulantami, rentgenom in lekarno, zato se je Bitenc, ki je prav tako lastnik MCL-ja, odločil, da stanovalcem ponudi v sklopu oskrbe tudi dostop do zdravstvenih storitev.

Unikatna concierge storitev je na voljo vsem stanovalcem, ni pa obvezna. “Zaenkrat je večina dosedanjih kupcev izrazila željo po tej storitvi, zato smo razvili mobilno aplikacijo, preko katere bodo lahko v enem kliku naročali, kar potrebujejo. Ta projekt nam je dal še dodatno inspiracijo, da v prihodnosti ponudimo komercialno oskrbo vsem Ljubljančanom, ki si želijo imeti tak nadstandard bivanja, ne glede na to, kje živijo.”

Previous
Previous

CUBO restavracija: poletna terasa z izdelki TRIBÚ

Next
Next

Volare: prvi arhitekturni projekt meta-luksuzne pohištvene znamke Visionnaire v Dubaju